Exposició temporal "TRANSITANT"

Del 9 de juny al 22 de juliol podreu visitar l'exposició

“TRANSITANT” de JORDI MARCET i ROSA VILA-ABADAL.

La inauguració tindrà lloc el proper dissabte dia 9 de juny del 2018 a les 18’30h.

Transitant és una mostra del treball dels últims anys, obres diferents però amb nexes entre elles. És el camí creatiu, tant interior com exterior, de les nostres obres. Té bocins de Flors Humanes, Pells de Natura, Punts sobre blanc o Escrit al blanc, quatre conjunts de realitzacions importants per a nosaltres, tècnicament diferents però amb un fil conductor: el de crear a partir d’ajuntar pacientment petits elements per fer una sola obra. Transitant representa la nostra voluntat de reflexionar, experimentar i evolucionar constantment.

Aquesta mostra queda englobada dintre dels actes de Hola Cerámica! Una iniciativa de l'Agrupació Europea de Ciutats de la Ceràmica, a la qual s'hi ha adherit l'Associació Espanyola de Ciutats de la Ceràmica, de la qual l'Ajuntament d'e Quart en forma part. I també dintre de la 7a edició de la Setmana d’Artesania de Catalunya, una actuació impulsada pel Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) amb l’objectiu de sensibilitzar la societat de la importància de l’artesania i dels seus valors culturals, econòmics, patrimonials i socials.