TANGENTS

Un espai – dues mirades

Ruth Cepedano i Cristina Márquez

TANGENTS. Un espai – dues mirades

En l’espai comú que ofereix la ceràmica, dues mirades es troben per després emprendre camins diferents a l’hora de materialitzar les idees. Tangents és una mostra de dues aproximacions a la ceràmica artística contemporània.

El treball de la Ruth Cepedano no busca cap reflex conscient de formes concretes. La seva expressió, això sí, es genera en el cau de cultiu de la natura i pren forma a través del filtre de les emocions.

L’obra de la Cristina Márquez es defineix per la subtilesa i la fragilitat representades en la porcellana. Aquest material ha esdevingut protagonista en les seves instal·lacions que oscil·len entre la reflexió i la mirada.